ביטוח מחלות קשות

כמה מילים על החשיבות של ביטוח מחלות קשות

כאשר חס וחלילה מתגלה מחלה קשה אצל אחד מיקירנו, מתווסף לחשש מהלא נודע גם הצורך לשמור ככל האפשר על שגרת החיים המשפחתית התקינה. מעבר לדאגה לבריאותו והחלמתו של החולה ולהתמודדות הלא פשוטה עם המחלה, בני המשפחה ניצבים מול מציאות בה הם נאלצים להתמודד עם הוצאות רבות ולא צפויות הנגרמות עקב הטיפול הרפואי, וכמובן – עם הפגיעה ביכולת הפרנסה של החולה, שלא פעם נאלץ להפסיק לעבוד כליל בזמן הטיפול, או מסוגל לעבוד באופן חלקי ביותר, לצד פגיעה ביכולת העבודה של בן/בת הזוג המלווים את החולה בטיפולים השונים.

תכנית הביטוח מציעה ביטוח מקיף למחלות קשות ולאירועים רפואיים חמורים, ומעניקה פיצוי כספי מלא המאפשר לחולה ולמשפחתו להתרכז רק במה שחשוב באמת – בטיפול ובהחלמה.

הפיצוי הכספי הניתן למבוטח במסגרת ביטוח מחלות קשות, מבטיח למעשה את המשך שגרת החיים של המשפחה ויאפשר לחולה לבחור את הטיפול הרפואי הטוב ביותר עבורו. התוכנית כוללת רשימה ארוכה של מחלות קשות, כשהמבוטח יהיה זכאי לפיצוי כספי על פי הסכום שנקבע בפוליסה בעת הצטרפותו.

ביטוח מחלות קשות המקנה למבוטח סכום חד פעמי המאפשר להיערך באופן קל יותר לאתגרים הכלכליים שמציבה תקופת המחלה.

אנו נדאג להתאים עבורכם את הכיסוי המתאים ביותר, בהתאם לבירור צרכים מקיף.

השאר פרטים לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

    ידוע לי כי אין חובה חוקית למסור פרטים, אך אני מסכים/ה למסור את פרטי האישיים לצורך קבלת שירותי ביטוח והכללתם במאגר סוכנות הביטוח כבירי.

    למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר

    04-8205100

    elinor@cabiri.co.il

      ידוע לי כי אין חובה חוקית למסור פרטים, אך אני מסכים/ה למסור את פרטי האישיים לצורך קבלת שירותי ביטוח והכללתם במאגר סוכנות הביטוח כבירי.
      דילוג לתוכן